داستانی کوتاه درباره رزق و روزی
از کاسبی پرسیدند :چگونه در این کوچه پرت و بی عابر کسب روزی می کنی؟!گفت: آن خدایی که فرشته مرگش ،مرا در هر سوراخی که باشم پیدا می کند . چگونه فرشته روزیش مرا گم می کند؟
پیامبر(ص):هر کس روزی ای دارد که حتما به او خواهد رسید .پس هر کس به آن راضی شود ، برایش پر برکت خواهد شد و او را بس خواهد بود و هر کس به آن راضی نباشد ، نه برکت خواهد یافت و نه اورا بس خواهد بود .
روزی در پی انسان است ، آنگونه که اجلش در پی اوست.
*اعلام الدین ص342
+ نوشته شده در شنبه دوم مرداد ۱۴۰۰ ساعت 17:8 توسط آرزو
|
هدفم از ایجاد این وبلاگ ،فقط رضای خداست.